FAQ - Často kladené otázky

Často kladené otázky

Sepsali jsme otázky, na které se nás na nejčastěji ptáte. Pokud jste odpověď nenašli, využijte naši zákaznickou linku.

Požadovaná velikost není momentálně k dispozici. Co mám dělat?

Zboží se snažíme pravidelně do skladu doplňovat. Přesný termín není možné stanovit, jelikož záleží na výrobci a značce. V případě, že je Vámi vybraný kousek označený štítkem „výprodej“, jedná se o doprodej posledních kusů velikostí.

Kdy dorazí moje objednávka?

Chápeme, že toužíte po co nejrychlejším doručení Vaší objednávky, a uděláme vše, co bude v našich silách, abychom Vám ji poslali co nejdříve. Vaše objednávka obvykle opustí náš sklad do 24 hodin. Pokud máte pocit, že se Vaše objednávka ztratila, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím e-mailu nebo telefonu. Rádi Vám poskytneme veškerou pomoc při řešení situace.

Jak mohu zrušit svou objednávku?

V případě, že chcete zrušit objednávku, neváhejte kontaktovat naši zákaznickou podporu, která Vám ráda pomůže. Je důležité si uvědomit, že objednávku je možné zrušit nebo upravit pouze před jejím odesláním ze skladu. Pokud byla objednávka již zaplacena, peníze za zrušené zboží Vám budou obratem vráceny.

Jak mohu reklamovat zboží?

Podívejte se na Reklamace zboží.

Jak mohu vrátit zboží, které mi nevyhovuje?

Někdy se zdá, že věci na obrázku vypadají jinak než ve skutečnosti, nebo zboží jednoduše nesplňuje Vaše očekávání. Naštěstí u nás můžete svou objednávku jednoduše vrátit. Pro podrobné informace se podívejte na Vrácení zboží ve 14denní lhůtě.

Proč ještě nemám svou zásilku?

Pokud by Vaše objednávka již měla být u Vás doma, prosíme, kontaktujte nás co nejdříve. Je možné, že se někde na cestě ztratila. Obratem se spojíme s dopravcem a pokusíme se zjistit, co se stalo.

Jak dlouho trvá, než mi budou vráceny peníze za vrácené zboží?

Jakmile k nám zboží dorazí, zkontrolujeme, zda není nějakým způsobem poškozeno. Pokud bude v pořádku, peníze Vám vrátíme co nejdříve, nejpozději však do 14 dnů od doručení Vašeho balíku.

Co dělat v případě obdržení poškozeného zboží?

Omlouváme se za tuto nepříjemnost. Taková situace by neměla nastat, poškozené zboží Vám samozřejmě obratem vyměníme za jiný kus (pokud je k dispozici na skladě). Prosím, kontaktujte naši zákaznickou podporu, abychom mohli tuto situaci vyřešit.